Muzikos sekcijos moksleiviai atrenkami gyvų perklausų metu. Kiekvienas iš jų sesijos metu dalyvauja ne tik individualiose pamokose, bet ir groja mažiausiai dviejuose kamerinės muzikos ansambliuose, turi choro bei dirigavimo pamokas, lanko seminarus apie įvairius muzikanto gyvenimo aspektus ir turi tris galimybes koncertuoti solo ar kaip kamerinio ansamblio narys. NMA vasaros sesijas vainikuoja bendras visų muzikos […]
Mokiniai šioje sekcijoje yra suskirstyti į grupes pagal klases ir pasiekimus. Jeigu tam tikros grupės mokiniams pateiktos užduotys atrodo per lengvos arba per sunkios, jie perkeliami į kitą grupę. Kiekvienai grupei du kartus per mėnesį pateikiama skirtingų, mokinių lygį atitinkančių, olimpiadoms reikalingų matematikos užduočių. Dėstytojai nurodo teoriją, pavyzdžių, uždavinių savarankiškam darbui. Su stipriausia olimpiadininkų grupe […]
Kūrybiškumas turi būti skatinamas, o kūrybiškos asmenybės – visokeriopai palaikomos. To siekia į sekciją susibūrę mokiniai, mokytojai, aukštųjų mokyklų dėstytojai, rašytojai ir aktoriai. Kūrybinė veikla suvokiama ne tik kaip įvairaus pobūdžio tekstų rašymas ir interpretacijos, bet ir kaip tiesioginis bei netiesioginis kūrybingų asmenybių dialogas. Šioje sekcijoje siekiama ugdyti mokinių kūrybinę saviraišką, plėsti kultūrinį akiratį, formuoti […]
Šioje sekcijoje nuotoliniu būdu rengiamasi informatikos olimpiadoms, užduotys sprendžiamos ir pateikiamos varžybų sistemai. Per akivaizdines sesijas daugiau dėmesio skiriama įvairioms mokslinėms ir praktinėms informatikos sritims, mokomasi taikyti įgytas žinias. Mokiniai bendradarbiauja su Lietuvos bei užsienio šalių profesionaliais informatikais, plečia savo akiratį, daugiau sužino apie mokslo ir verslo pasaulį. Sekcijos vadovas: Marijonas Petrauskas, Edinburgo universitetas […]
Fizikos sekcijos tikslas yra supažindinti moksleivius su šiuolaikinės fizikos pasiekimais ir aktualiomis mokslinėmis problemomis. Moksleiviai pasikartoja ir gilina savo fizikos žinias aiškindami kasdienius ir nekasdienius fizikinius reiškinius. Kurso metu mokiniai taip pat mokosi atlikti nedidelės apimties mokslo darbus. Mokymosi programą sudaro kas dvi savaites siunčiami užduočių paketai, nagrinėjantys konkrečią fizikos temą (atradimą, reiškinį, technologiją […]
Ekonomika – tai menas pasiekti gyvenime kaip galima daugiau (Bernardas Šo). Programos tikslas – lavinti vaikų ekonominį mąstymą, supažindinti su skirtingomis ekonomikos mokslo perspektyvomis bei teorijomis, mokyti stebėti ir vertinti šalies bei pasaulio ekonomikos įvykius, suprasti jos dėsnius. Užduočių komplektus sudaro įvairūs testai, klausimai, uždaviniai, esė aktualiomis ekonomikos temomis, realių ekonomikos įvykių komentarai ir […]
Chemijos sekcijos mokiniai gilina ir sistemina dalykines žinias, taiko jas apibendrindami tyrimų duomenis ir panaudoja spręsdami problemas. Chemijos mokymosi tikslai yra pažinti ir suprasti svarbiausius cheminius reiškinius bei dėsningumus, susiformuoti moksliškai pagrįstą pasaulėvaizdį, įgyti kritinio mąstymo ir tyrimų gebėjimų. Atlikdami įvairias užduotis mokiniai išmoksta pasirinkti problemų sprendimui tinkamus informacijos šaltinius, kritiškai juos įvertina ir kūrybiškai pritaiko. Siekiama, kad mokiniai išvystytų savo […]
Ši sekcija savo veiklą pradėjo 2006 m. UAB „Thermo Fisher Scientific“ iniciatyva. Joje sudaromos sąlygos biologijai ir biochemijai gabiems mokiniams įgyti papildomų žinių. Bendradarbiaujama su universitetų dėstytojais ir mokslinių institutų darbuotojais, siekiama padėti geriau suprasti biologinius reiškinius, įgyti daugiau naujausių žinių apie molekulinius gyvybės mokslus: genetiką, biochemiją, molekulinę biologiją, ląstelės biologiją, mikrobiologiją ir biotechnologijas. […]
Programos metu moksleiviai mokysis vienos populiariausių programavimo kalbų JavaScript bei kurs mobilias aplikacijas, mokysis animuoti elementus bei kurs įvairias aplikacijas. Kalbėsime apie įdėjų generavimą ir plėtojimą bei streso ir laiko valdymą. Lavinsime logiką, verslumą, komandinį darbą bei analizuosime rinkos tendencijas. Ko tikėtis iš būrelio? LYDERYSTĖ Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios […]
Naudojant Unity įrankį moksleiviai kurs kompiuterinius žaidimus, pradedant nuo žaidimo mechanikos ir dizaino, baigiant pamokomis kaip tinkamai pateikti žaidimą programėlių parduotuvėje „App Store“. 📲 Maža to, mokysis šiais laikais ypatingai reikalingų dalykų – matematikos, anglų kalbos, verslumo, laiko ir streso valdymo metodų. 🏆 Ko tikėtis iš būrelio? LYDERYSTĖ Projektų kūrime labai svarbi empatiška […]
Moksleiviai sužinos perteikti idėjas virtualioje erdvėje naudojantis Unity, Wix ir nemokamais dizaino įrankiais. 🎨 Taip pat kurs internetinius puslapius ir jų dizainus (UX/UI) bei mobiliąsias aplikacijas. Be IT įgūdžių, moksleiviai plės anglų kalbos, verslumo ir matematikos žinių bagažą. 📊 Ko tikėtis iš būrelio? LYDERYSTĖ Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba […]
Skaitmeninio dizaino būrelio metu moksleiviai mokysis naudotis skaitmeninio dizaino įrankiais, sužinos, kas yra vartotojo sąsaja ir kaip užtikrinti teigiamą vartotojo patirtį internetinėje svetainėje, kompiuteriniame žaidime ar mobilioje aplikacijoje! 👩🎨 Susipažins su dizaino mąstymo principais, kurs individualius ir grupinius projektus, gilinsis į skaitmeninių produktų kūrimo procesus bei veikimo principus. 💡 Ko tikėtis iš būrelio? […]
Moksleiviai susipažins su tinklalapių kūrimo ypatybėmis, O Wix, HTML, CSS ir JavaScript taps kasdien naudojamais įrankiais! ⚙️ Kursime įvairias reprezentacines svetaines ir programuosime nuotraukų galerijas. Lavinsime programavimo, lyderystės, verslumo, komandinio darbo ir logikos įgūdžius, kompiuterinio ir dizaino mąstymo gebėjimus. 👩💻 Ko tikėtis iš būrelio? LYDERYSTĖ Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios […]
Programos metu moksleiviai kuria grupinius ir individualius projektus, mokosi internetinių svetainių kūrimo pagrindų, HTML, CSS ir JavaScript. Susipažinsime su platforma Wix, animacijų kūrimo technikomis ir metodais. 🌟 Būrelio metu lavinami programaimo, logikos, lyderystės, komandinio darbo įgūdžiai, kompiuterinis ir dizaino mąstymas. 🖥️ Ko tikėtis iš būrelio? LYDERYSTĖ Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios […]
Moksleiviai kuria grupinius ir individualius projektus naudojant žaidimų kūrimo platformą Unity ir tinklalapių turinio valdymo sistemą Wix, mokosi HTML, CSS ir JavaScript programavimo.💡Lavinami programavimo įgūdžiai, lyderystė, komandinis darbas, kompiuterinis ir dizaino mąstymas, logika. 👨💻 Ko tikėtis iš būrelio? LYDERYSTĖ Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba galima geriau suprasti, išklausyti, patarti […]
Žaidimų dizaino būrelis per populiariausią žaidimą pasaulyje – Minecraft! 🟨 Tai yra įvadinis kursas-nuotykis apie žaidimų dizainą. Moksleiviai žinias įgis eksperimentuodami, klysdami ir bandydami iš naujo. Dalis mokymosi paremta kūrimu, kuomet vaikai vykdo įvairias žaidimų kūrėjų roles. 👨🔬 Ko tikėtis iš būrelio? PROGRAMAVIMO PRADMENYS Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – […]
Programos metu moksleiviai kurs kompiuterinius žaidimus, naudojant vieną populiariausių ir galingiausių žaidimų kūrimo platformų Unity.🕹️ Lavinami programavimo, kompiuterinio mąstymo, matematikos, anlgų kalbos ir logikos gebėjimai. Vaikai mokysis dirbti su nuotraukų redaktoriumi ir grafinio dizaino įrankiais. 🤹♀️ Ko tikėtis iš būrelio? PROGRAMAVIMO PRADMENYS Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – kuria […]
Moksleiviai susipažins su mokomosiomis programavimo kalbomis, kurios leidžia įsisavinti programavimo principus per vizualiąją prizmę. 💡 Kurs kompiuterinius žaidimus bei mokysis juos animuoti! Be programavimo ir logikos įgūdžių, taip pat lavinsime matematinių uždavinių sprendimo bei anglų kalbos žinias. 📚 Ko tikėtis iš būrelio? PROGRAMAVIMO PRADMENYS Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – […]
Programos metu moksleiviai kuria kompiuterinius žaidimus, mokosi animuoti, o animacijomis papildyti kuriamą žaidimą 👾 Moksleiviai įgauna ne tik programavimo žinių, bet pagilina savo matematikos, anglų kalbos žinias, išmoksta dirbti bei kurti nemokamais dizaino kūrimo įrankiais. 🎨 Ko tikėtis iš būrelio? PROGRAMAVIMO PRADMENYS Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – kuria […]
Ikimokyklinio amžiaus grupėje vaikai dar nesimoko programavimo, tačiau lavina gebėjimus, ateityje padėsiančius programuoti. 👨💻 Užsiėmimuose sprendžiami loginiai uždaviniai ir dėlionės, lobio ieškojimo žaidimai, mokomasi matematikos pagrindų ir sklandaus pasakojimo. 🧩 Esant poreikiui, burelį lankyti galima virtualios klasės principu – prie pamokos prisijungus nuotoliniu būdu. 🏡 Ko tikėtis iš būrelio? KOMANDINIS DARBAS Moksleivis […]
Tave domina Youtube pasaulis? Svajoji būti “Youtuber’iu”? Tau 9-12 m? Vadinasi šie užsiėmimai yra skirta būtent TAU! Užsiėmimų metu mokysimės, kaip saugiai elgtis internetinėje erdvėje, kursime savo kanalo strategiją, režisuosime, filmuosime bei montuosime bei dalinsimės patirtimi. Prisijunk ir Tu! 60 min užsiėmimai vyksta vieną kartą per savaitę. Mėnesinis mokestis 40 eur.
9-12 m. vaikams komiksų kūrimas Scratch aplinkoje. Užsiėmimų metu ne tik sužinosite kaip kurti istorijas komiksams, bet ir išmoksite koduoti Scratch aplinkoje. 60 min užsiėmimai vyksta vieną kartą per savaitę. Mėnesinis mokestis 40 eur.
Bricks 4 Kidz® edukacija su LEGO® mokytis S.T.E.M. (gamtos mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos) pagrindų. Edukacija pagrįsta Bricks 4 Kidz® patentuotų modelių planais, skirtais įkvėpti būsimus inžinierius ir architektus. Naudojant LEGO® kaladėles, Bricks 4 Kidz® programos suteikia vaikams linksmų ir įdomių edukacinių žinių, kompleksiškai paruošia vaiką ateičiai. Mes tikime, kad vaikai mokosi geriausiai per veiklą, kuri skatina jų smalsumą ir kūrybiškumą. Vadovaudamiesi patyrusiais […]
Mes labai džiaugiamės galėdami pristatyti jums naujausius mūsų online užsiėmimus – “Minecraft manija” “Minecraft” nėra vien žaidimas Minecraft“ skatina vaikus būti kūrybingais ir smalsiais, kai jie tyrinėja, kuria ir atranda savo kuriamą ir valdomą pasaulį. Tai praktiškai neribotas įrankis, skirtas 3D vaizduotei lavinti. „Minecraft“ žaidimas gerina loginį mąstymą, problemų sprendimą, tikslų nustatymą, raštingumą ir dar […]
Bricks4Kidz® pristato architektūros pradžiamokslį su Lego®! Bricks4kidz kviečia 1-4 kl vaikus dalyvauti virtualiuose užsiėmimuose, kurių tikslas – supažindinti vaikus su architekto karjera ir architektūros principais, konstruojant su LEGO®. Pasitelkiant Bricks4kidz patentuotą metodiką projektu sieksime sudominti vaikus architektūra nuo ankstyvų dienų, įdomiai, linksmai ir per potyrį – konstruojant su Lego®. Bricks 4 Kidz® edukacija su LEGO® skirta mokyti S.T.E.M.,o architekto specialybė puikiai […]
Dažnas besimokydamas mokykloje mano, kad matematika tėra formulių ir teoremų kratinys, kurio gyvenime niekada neprireiks. Susipažinę ir pamilę šį mokslą prieštarauja sakydami, jog matematika – tai sprendimų ieškojimas. Šis mokslas primena filosofiją – jame diskutuojama, analizuojama, ieškoma prasmės ir tiesos, ir dažniausiai į užduotus klausimus nėra vienintelio atsakymo. Žinoma, yra teisingas atsakymas, tačiau kelias iki […]