Moksleivis geriausiai priima ir įsisavina informaciją tada, kai jaučiasi saugus ir motyvuotas, kiekvieną trimestrą vieną pamoką skirsime grupės formavimui ir užduotims, susijusioms su savęs bei kito pažinimu.
KOMPIUTERINIS MĄSTYMAS
Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.
LOGIKA
Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.
Programa
Matematika
Matematikos žinių lavinimas pasitelkiant paprastus matematinius žaidimus.
Logikos uždaviniai
Užsiėmimų metu sprendžiami logiką lavinantys uždaviniai, susiję su duomenimis, veiksmų seka, sąlygomis, veiksmų apibendrinimu bei kartojimu.
Komandos formavimo užduotys
Siekame kurti produktyvią ir draugišką aplinką, todėl praktikuojame įvairius bendradarbiavimo klasėje stiprinimo bei lyderystės pratimus ir žaidimus.
Kompiuterinio mąstymo užduotys
Problemos sprendžiamos kompiuterinio mąstymo metodu, kuris apima problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.
Parašykite komentarą