Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – kuria pirmąsias interaktyvias istorijas, žaidimus ir animacijas.
Žaidimų dizaino būrelis per populiariausią žaidimą pasaulyje – Minecraft! 🟨 Tai yra įvadinis kursas-nuotykis apie žaidimų dizainą. Moksleiviai žinias įgis eksperimentuodami, klysdami ir bandydami iš naujo. Dalis mokymosi paremta kūrimu, kuomet vaikai vykdo įvairias žaidimų kūrėjų roles. 👨🔬
Naudojant naujausias programas moksleiviai pradeda mokytis programavimo koncepto – kuria pirmąsias interaktyvias istorijas, žaidimus ir animacijas.
Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.
Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.
Dizainu paremtas mąstymas koncentruojasi ne į alternatyvų pasirinkimą, bet į naujų galimybių projektavimą. Gilinamasi į vartotojo poziciją ir patirtis, aiškinamasi, kokie veiksniai juos sukelia.
Rudens trimestrą moksleiviai pradės susipažindami su žaidimų dizainerio profesija ir įgaus teorinių žinių apie skirtingas žaidimo kūrimo disciplinas. Praktikuosis jas pritaikyti skirtingų žaidimų aplinkose.
Antrojo trimestro metu moksleivių laukia žaidimų prototipavimas ir žaidimo planavimo praktika. Vaikai sužinos kaip testuojami žaidimai, kaip kuriama istorija ir naratyvas, mokysis blokinio programavimo.
Trimestro pradžioje mokysimės kurti ir valdyti 3D objektus. Mokslo metus palydėsime kurdami baigiamąjį, kuris apjungs visą teorinę ir praktinę informacija į vieną žaidimą.
Per šiuos mokslo metus vaikai mokysis kurti su „Minecraft“ - atviro pasaulio „sandbox“ žanro kompiuteriniu žaidimu.
Kaina : --- |
|
Skirta : Vaikai |
|
Vietovė : Kaunas Klaipėda Šiauliai Vilnius |
Parašykite komentarą