STEAM būrelis 2-3 klasei

1.5val

kaina /
EUR

60

Pradžia Užsiėmimai

STEAM būrelis 2-3 klasei

STEAM būrelis 2-3 klasei

Organizatorius

EDULANDAS

Kategorija

IT MENAI

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Ką vaikai veikia STEAM būrelyje? 

  • Kuria ir tyrinėja!
  • Naudodamiesi robotikos ir inžinerijos įranga, konstruoja, programuoja ir kuria įvairias robotų gyvybės formas (nuo atgijusių dinozaurų iki dangoraižiams skirtų kranų).
  • Pasineria į programavimo kodo paieškas.
  • Virsta tyrėjais ir atlieka kvapą gniaužiančius mokslinius eksperimentus.
  • Dalyvaudami STEAM dirbtuvėse sužino, kaip iš kartono lapo ir baterijos sukurti veikiantį automobilį. 

Nuo jutiklio iki programavimo kerų – nuo lavos lempos iki mokslo vulkano. 

Edulandas kviečia 4–14 m.tyrinėtojus į STEAM būrelį, kuriame vaikai pasiners į robotikos ir programavimo kodo paieškas, kels hipotezes, atliks mokslinius eksperimentus, kurs ir išmėgins save STEAM dirbtuvių iššūkyje.

KAS YRA STEAM?

STEAM būrelis – tai tarpdisciplinė mokslo, technologijų, inžinerijos, matematikos, meno ir kitų sričių programa, kurios metu vaikai įgis inžinerijos, robotikos, programavimo, matematikos, gamtos ir istorijos mokslo žinių; gebės atpažinti ir kompleksiškai spręsti iškilusias problemas; ugdys kritinį, erdvinį, analitinį mąstymą, išprovokuos save būti kūrybingais ir mokysis dirbti komandoje. 

Šiuose užsiėmimuose dėmesys sutelkiamas ne į teorijos, bet į kūrybiškumo, problemų sprendimo, praktinį, žaidimais ir tyrinėjimais grįsta mokymą (o išmėginus patiems, teoriją suprasti darosi kur kas paprasčiau). 

STEAM pamokos, paremtos integruoto ugdymo metodika, padeda atskleisti gamtos mokslų,
technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos disciplinas, skatina vaikų smalsumą ir žadina
kūrybiškumą. 

Būrelyje vaikai:

  • Naudodami LEGO Education Mindstorm EV3, LEGO Wedo 2.0., Robotis Ollo,
    Robotis Dino konstruktorius projektuoja, stato ir programuoja robotizuotas
    konstrukcijas.
  • Sujungia realų ir virtualų pasaulį: naudodami edukacinius programavimo žaidimus, geba
    užprogramuoti sudėtingesnius sąlyginius sakinius, savarankiškai sprendžia iškilusias
    problemas.
  • Naudoja sudėtingesnes vaizdinio programavimo aplinkas, mokosi programuoti Scratch
    aplinkoje. 
  • Išmėgina savo jėgas STEAM dirbtuvėse, kuriose geba susikurti judančius
    mechanizmus, naudodami paprastus namuose randamus daiktus. 
  • Teorines žinias iškart pritaiko praktiškai atlikdami sudėtingesnius mokslinius
    eksperimentus.
  • Išmoksta lanksčiai spręsti kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius.
  • Gilinasi į gamtos mokslų dėsnius ir reiškinius, geba stebėti, vertinti ir daryti eksperimentų
    išvadas.
  • Kryptingai siekia tikslų, lavina kritinį, kūrybinį, analitinį, loginį mąstymą, komandinio darbo
    ir komunikacijos kompetencijas, savarankiškai pritaiko nesudėtingus matematinius
    algoritmus, tobulina užsienio kalbos žinias. 

Rekomenduojame vaikams, jau lankiusiems STEAM būrelį arba panašius technologinius ar
eksperimentų užsiėmimus.  


Grupėje iki 12 vaikų. 


Užsiėmimas vyksta vieną kartą per savaitę, trukmė: 1 val. 30 min.

Organizatorius

EDULANDAS

ORGANIZATORIUS
DAUGIAU

MES ESAME EDULANDAS Kūrybingų mokytojų organizacija, skatinanti ir padedanti vaikams patirti atradimo ir kūrybos džiaugsmą. Edulande, per žaidybinį ir patyriminį ugdymą, skatiname vaikus atsakymų ieškoti atraktyviuose ir kūrybiniuose užsiėmimuose. Kartu su patyrusiais ir entuziazmo nestokojančiais mokytojais, vaikai pasineria į nuotykius būreliuose, stovyklose, edukacijose ar gimtadieniuose. KODĖL VERTA RINKTIS MUS? Parodysime vaikui, kad mokslas gali būti […]

Kaina : 60 EUR

Skirta : Vaikai

Vietovė : Kaunas

Jūsų klausimai