Ką vaikai veikia STEAM būrelyje?
- Kuria ir tyrinėja!
- Naudodamiesi robotikos ir inžinerijos įranga, konstruoja, programuoja ir kuria įvairias robotų gyvybės formas (nuo atgijusių dinozaurų iki dangoraižiams skirtų kranų).
- Pasineria į programavimo kodo paieškas.
- Virsta tyrėjais ir atlieka kvapą gniaužiančius mokslinius eksperimentus.
- Dalyvaudami STEAM dirbtuvėse sužino, kaip iš kartono lapo ir baterijos sukurti veikiantį automobilį.
Nuo jutiklio iki programavimo kerų – nuo lavos lempos iki mokslo vulkano.
Edulandas kviečia 4–14 m.tyrinėtojus į STEAM būrelį, kuriame vaikai pasiners į robotikos ir programavimo kodo paieškas, kels hipotezes, atliks mokslinius eksperimentus, kurs ir išmėgins save STEAM dirbtuvių iššūkyje.
KAS YRA STEAM?
STEAM būrelis – tai tarpdisciplinė mokslo, technologijų, inžinerijos, matematikos, meno ir kitų sričių programa, kurios metu vaikai įgis inžinerijos, robotikos, programavimo, matematikos, gamtos ir istorijos mokslo žinių; gebės atpažinti ir kompleksiškai spręsti iškilusias problemas; ugdys kritinį, erdvinį, analitinį mąstymą, išprovokuos save būti kūrybingais ir mokysis dirbti komandoje.
Šiuose užsiėmimuose dėmesys sutelkiamas ne į teorijos, bet į kūrybiškumo, problemų sprendimo, praktinį, žaidimais ir tyrinėjimais grįsta mokymą (o išmėginus patiems, teoriją suprasti darosi kur kas paprasčiau).
STEAM pamokos, paremtos integruoto ugdymo metodika, padeda atskleisti gamtos mokslų,
technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos disciplinas, skatina vaikų smalsumą ir žadina
kūrybiškumą.
Būrelyje vaikai:
- Naudodami LEGO Education Mindstorm EV3, LEGO Wedo 2.0., Robotis Ollo,
Robotis Dino konstruktorius projektuoja, stato ir programuoja robotizuotas
konstrukcijas.
- Sujungia realų ir virtualų pasaulį: naudodami edukacinius programavimo žaidimus, geba
užprogramuoti sudėtingesnius sąlyginius sakinius, savarankiškai sprendžia iškilusias
problemas.
- Naudoja sudėtingesnes vaizdinio programavimo aplinkas, mokosi programuoti Scratch
aplinkoje.
- Išmėgina savo jėgas STEAM dirbtuvėse, kuriose geba susikurti judančius
mechanizmus, naudodami paprastus namuose randamus daiktus.
- Teorines žinias iškart pritaiko praktiškai atlikdami sudėtingesnius mokslinius
eksperimentus.
- Išmoksta lanksčiai spręsti kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius.
- Gilinasi į gamtos mokslų dėsnius ir reiškinius, geba stebėti, vertinti ir daryti eksperimentų
išvadas.
- Kryptingai siekia tikslų, lavina kritinį, kūrybinį, analitinį, loginį mąstymą, komandinio darbo
ir komunikacijos kompetencijas, savarankiškai pritaiko nesudėtingus matematinius
algoritmus, tobulina užsienio kalbos žinias.
Rekomenduojame vaikams, jau lankiusiems STEAM būrelį arba panašius technologinius ar
eksperimentų užsiėmimus.
Grupėje iki 12 vaikų.
Užsiėmimas vyksta vieną kartą per savaitę, trukmė: 1 val. 30 min.
Parašykite komentarą