Žaidimų kūrimas | 13 – 14 m.

Kita

kaina /
EUR

---

Pradžia Užsiėmimai

Žaidimų kūrimas | 13 – 14 m.

Žaidimų kūrimas | 13 – 14 m.

Organizatorius

CodeAcademy Kids

Kategorija

IT

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Moksleiviai sužinos perteikti idėjas virtualioje erdvėje naudojantis Unity, Wix ir nemokamais dizaino įrankiais. 🎨  Taip pat kurs internetinius puslapius ir jų dizainus (UX/UI) bei mobiliąsias aplikacijas.  Be IT įgūdžių, moksleiviai plės anglų kalbos, verslumo ir matematikos žinių bagažą. 📊

 

Ko tikėtis iš būrelio?

 

LYDERYSTĖ

 

Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba galima geriau suprasti, išklausyti, patarti sprendžiant įvairius klausimus.

 

KOMANDINIS DARBAS

 

Darnus komandinis darbas organizacijai ar komandai padeda nuveikti daugiau, nei grupei žmonių, kurie nori tenkinti tik savo asmenines ambicijas.

 

KOMPIUTERINIS MĄSTYMAS

 

Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.

 

LOGIKA

 

Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.

 

DIZAINO MĄSTYMAS

 

Dizainu paremtas mąstymas koncentruojasi ne į alternatyvų pasirinkimą, bet į naujų galimybių projektavimą. Gilinamasi į vartotojo poziciją ir patirtis, aiškinamasi, kokie veiksniai juos sukelia.

 

VERSLUMAS

 

Lankančius du kartus per savaitę mokome verslumo, t.y. orientuojame moksleivius per verslo prizmę pasirinkti savo daromą projektą - ar tai būtų kompiuterinis žaidimas, ar internetinė svetainė, ar mobili aplikacija.

 

Programa

 

I trimestras

 

Pirmojo trimestro tikslas - sužinoti, kaip sukurti vartotojui patrauklų bei įdomų žaidimą. Jau mokslo metų pradžioje susipažinsime su Unity - Įvairiaplatformiu žaidimų ir aplikacijų kūrimo įrankiu, kurį sudaro žaidimų variklis ir integruota kūrimo aplinka (IDE). Mokysimės dizaino pagrindų, kursime logotipą bei reprezentacinę internetinę svetainę.

 

II trimestras

 

Antrąjį trimestrą mokysimės naujų metodų kuriamiems žaidimams tobulinti: kursime animacijas, mokysimės dirbti GIMP vaizdų manipuliacijos programa, suteikiančia galimybes kurti vizualus labai paprastai. Tobulinsime anglų kalbos žinias, mokysimės verslumo pagrindų ir matematikos.

 

III trimestras

 

Kokybiškas žaidimų dizainas, aiški struktūra ir patogi aplinka yra būtini dalykai, norint sukurti įdomų ir iš begalės kitų išsiskiriantį žaidimą. Būtent to ir mokysimės mokslo metų pabaigoje! Naujas žinias įtvirtinsime kurdami Endless Runner žaidimą, gilinsime matematikos ir anglų kalbos žinias. Moksleivių laukia baigiamasis metų projektas.

 

Technologijos

 

Per šiuos mokslo metus vaikai mokysis dirbti su Unity technologija, svetainių kūrimo platforma Wix, grafinio dizaino įrankiais.

 

Organizatorius

CodeAcademy Kids – tai programavimo akademija 5 – 18 metų moksleiviams. Įkūrėme ją, siekdami šiuolaikinio mokinio laiką, praleidžiamą prie kompiuterio, paversti efektyviu. 📈 Kurdami savo programas analizuojame dabartinių moksleivių interesus, jų būdo bruožus, laisvalaikio leidimo būdus ir kt., o tai padaro mūsų mokomąją medžiagą ne tik išskirtine, bet ir itin įdomia mūsų moksleiviams. 💡 Užsiėmimų […]

Kaina : ---

Skirta : Paaugliai Vaikai

Vietovė : Kaunas Klaipėda Šiauliai Vilnius

Jūsų klausimai