Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba galima geriau suprasti, išklausyti, patarti sprendžiant įvairius klausimus.
Moksleiviai sužinos perteikti idėjas virtualioje erdvėje naudojantis Unity, Wix ir nemokamais dizaino įrankiais. 🎨 Taip pat kurs internetinius puslapius ir jų dizainus (UX/UI) bei mobiliąsias aplikacijas. Be IT įgūdžių, moksleiviai plės anglų kalbos, verslumo ir matematikos žinių bagažą. 📊
Projektų kūrime labai svarbi empatiška lyderystė, kurios pagalba galima geriau suprasti, išklausyti, patarti sprendžiant įvairius klausimus.
Darnus komandinis darbas organizacijai ar komandai padeda nuveikti daugiau, nei grupei žmonių, kurie nori tenkinti tik savo asmenines ambicijas.
Tai - problemų sprendimo metodas, apimantis problemų ir jų sprendimų išraišką tokiu būdu, kurį galėtų vykdyti kompiuteris.
Programavimo principai yra taikomi ir kasdieniame gyvenime: duomenys, veiksmų seka, sąlygos, veiksmų apibendrinimas bei kartojimas. Tokiu būdu lavinamas mąstymo procesas bei aštrinama logika.
Dizainu paremtas mąstymas koncentruojasi ne į alternatyvų pasirinkimą, bet į naujų galimybių projektavimą. Gilinamasi į vartotojo poziciją ir patirtis, aiškinamasi, kokie veiksniai juos sukelia.
Lankančius du kartus per savaitę mokome verslumo, t.y. orientuojame moksleivius per verslo prizmę pasirinkti savo daromą projektą - ar tai būtų kompiuterinis žaidimas, ar internetinė svetainė, ar mobili aplikacija.
Pirmojo trimestro tikslas - sužinoti, kaip sukurti vartotojui patrauklų bei įdomų žaidimą. Jau mokslo metų pradžioje susipažinsime su Unity - Įvairiaplatformiu žaidimų ir aplikacijų kūrimo įrankiu, kurį sudaro žaidimų variklis ir integruota kūrimo aplinka (IDE). Mokysimės dizaino pagrindų, kursime logotipą bei reprezentacinę internetinę svetainę.
Antrąjį trimestrą mokysimės naujų metodų kuriamiems žaidimams tobulinti: kursime animacijas, mokysimės dirbti GIMP vaizdų manipuliacijos programa, suteikiančia galimybes kurti vizualus labai paprastai. Tobulinsime anglų kalbos žinias, mokysimės verslumo pagrindų ir matematikos.
Kokybiškas žaidimų dizainas, aiški struktūra ir patogi aplinka yra būtini dalykai, norint sukurti įdomų ir iš begalės kitų išsiskiriantį žaidimą. Būtent to ir mokysimės mokslo metų pabaigoje! Naujas žinias įtvirtinsime kurdami Endless Runner žaidimą, gilinsime matematikos ir anglų kalbos žinias. Moksleivių laukia baigiamasis metų projektas.
Per šiuos mokslo metus vaikai mokysis dirbti su Unity technologija, svetainių kūrimo platforma Wix, grafinio dizaino įrankiais.
Kaina : --- |
|
Skirta : Paaugliai Vaikai |
|
Vietovė : Kaunas Klaipėda Šiauliai Vilnius |
Parašykite komentarą