Kitaip – „Emocinio intelekto lavinimo dirbtuvėlės“ Jūsų įstaigoje.
Pagrindinis dirbtuvių tikslas – mokytis pažinti savo ir kitų vaikų jausmus, atpažinti ir išmokti suvaldyti ir tinkamai nukreipti pyktį, kad jis netaptų žalingas aplinkui esantiems.
Pamoka susideda iš dviejų dalių – įžanginės dalies, kurios metu vaikai, judesio žaidimų būdu, supažindinami su įvairiomis emocijomis demonstruojant jas kūnu ir veidu.
Antroji programos dalis – praktinė – vyksta eksperimentas informacijos įsisavinimui, kurio metu, kartu su vaikais gaminamas JAUSMŲ indas. Pagamintas indas lieka vaikams prisiminimui ir gali būti toliau naudojamas klasėje tęsiant užsiėmimus apie emocinį intelektą.
Programa sudaryta žaidimų metodikos pagrindu, siekiant suartinti vaikus, padėti jiems įveikti iškilusius sunkumus, gerinti jų tarpusavio bendravimo įgūdžius ir ugdyti emocinį intelektą. Programa ypatingai rekomenduojama mokslo metų pradžioje, taip pat ir vėliau, siekiant pagerinti grupės ar klasės mikroklimatą.
Programos metu reikia turėti savo atsineštus stiklinius nedidelius buteliukus (iki 200 ml), būtinai užsukamus, savo mėgstamą guašo spalvą, teptukų, indelį vandeniui su vandeniu. Visomis kitomis medžiagomis, reikalingoms eksperimentui – pasirūpiname. Maksimalus dalyvių skaičius programoje – 24.
Labiausiai rekomenduojamas programos
dalyvių amžius – priešmokyklinukai ir pradinių klasių moksleiviai, tačiau tinka vaikams nuo 5 metų (darželinukai) metų, pradinukams, taip pat ir vyresniems – penktokams, šeštokams, septintokams, aštuntokams ir vyresniems. Programa adaptuojama žinant dalyvių amžių.
Dirbtuvėlių autorė: Inga Sosnovska, UAB „Janida“ įkūrėja ir vadovė, lektorė, emocinio intelekto praktikė, edukatorė. ISEI (International Sociaty for Emotional Intelligence) mokslinės bendruomenės akredituota instruktorė ir koordinatorė Lietuvoje.
Parašykite komentarą